БЕЗПЕЧНА АВІАЦІЯ ПІД ЧАС ХОЛОДУ

Готовий почати

Транспортування продуктуПротиожеледна рідина для літаків
Ключові характеристикНизька сила удару
Температура середовища
від 10 до 60 °C
(50 до 140 °F)
Економія коштівДовгий термін служби обладнання
Ефективне використання ресурсів за рахунок м’якого перекачування
Тип насосаN – Стандартні гвинтові насоси

Фон

Зимова погода та безпечний політ – не те поєднання, на яке можна покладатися! Лід на крилах або хвості літака змінює аеродинаміку та додає небажану вагу. Лід і сніг, що падають з літака, можуть потрапити в двигуни і навіть пошкодити хвостову частину. У випадку з повністю завантаженими літаками це може мати серйозні наслідки під час зльоту, що робить розморожування літаків взимку необхідним. Безпека насамперед! 

Щоб запобігти цим ризикам, літаки перед зльотом обприскують протиожеледною сумішшю на основі гліколю. Залежно від зовнішньої температури та типу літака використовуються різні протиожеледні рідини з різними характеристиками. 

Німецький ECP більше 40 років будує системи для поводження з небезпечними рідинами, зокрема в хімічній промисловості. Використовуючи цей досвід, вони доставили станції зберігання та розподілу для засобів захисту від обледеніння в багатьох комерційних аеропортах. Забезпечення безпеки повітряного руху є однією з головних цілей будь-якого аеропорту в усьому світі. А це означає використання насосів SEEPEX. 


Завдання і ціль

Вимога для SEEPEX полягала в тому, щоб налаштувати конвеєрну систему, яка була б здатна обробляти всі існуючі типи антиожеледних рідин. Важливо знати – антиобледенюючі рідини чутливі до зсуву. Ключовий інгредієнт, гліколь, вимагає надзвичайно дбайливого ставлення. Насоси повинні мінімізувати вплив зсуву на гліколь, щоб уникнути руйнування його молекулярної структури та, отже, підтримувати ефективність продукту.


КЛЮЧОВІ ФАКТИ

  • Тип насоса N, діапазон насосів BN

  • Середовище: гліколь

  • 2-3бар

  • Діапазон в’язкості: 5 – 50 000 мПас

  • Продуктивність транспортування: 10 – 60 м³/год

  • Температура: 10-60°C


Рішення та результати

Щоб задовольнити ці вимоги, застосовуються гвинтові насоси. Завдяки конструкції двох транспортуючих елементів, ротора та статора, середовище перекачується в транспортні камери, забезпечуючи м’яке транспортування рідини. Така м’яка обробка забезпечує покращену адгезію поверхні протиожеледної рідини до площини. 

«Гвинтові насоси ідеально підходять для чутливих до зсуву рідких продуктів. Ми точно знаємо, як передати чутливу інформацію м’яким способом, і гарантуємо, що потреби наших клієнтів будуть задоволені».

Томас Дафнер, регіональний ринковий менеджер SEEPEX GmbH 

Зиму за зимою насоси серії BN витримують температуру рідини приблизно від 10 °C до 60 °C. Насоси призначені для роботи з усіма типами протиожеледних рідин з широким діапазоном в’язкості. Насоси, встановлені поблизу резервуару для зберігання, транспортують рідину проти зледеніння з резервуару до транспортних засобів для протиожеледної обробки для подальшого використання. 


ОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Мінімальна сила зсуву для захисту середовища

  • Насоси працюють із широким спектром віскозних середовищ

  • Надійна конструкція насоса забезпечує тривалий термін експлуатації та низькі витрати на обслуговування


ПЕРЕВАГИ

  • Низькі витрати на установку, оскільки насоси застосовні для всіх варіантів протиожеледних рідин

  • Міцна конструкція насоса для тривалого терміну служби

  • Ефективне використання ресурсів за рахунок щадного прокачування